عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


استقلال – پرسپولیس / نوید قهرمانی؟

شکی وجود ندارد که تیم های امیر قلعه نویی، نیاز به زمان دارند. او در مقاطعی از لیگ نتایج خیلی بدی می گیرد اما در جدول نهایی لیگ، به رتبه مورد نظرش دست می یابد.

امسال، استقلال در شش هفته اول لیگ، چه به لحاظ نتیجه و چه به لحاظ عملکرد فنی، نتوانسته رضایت هوادارانش را جلب کند. ستاره های تیم چندان پر فروغ ظاهر نشده اند و ضعف های تیم در خیلی از پست ها از جمله سمت چپ، هافبک دفاعی و خط حمله مشهود است.

دربی روز جمعه هم در تداوم ضعف های استقلال در مسابقات قبلی بود. همچنان جناح چپ در حملات بی اثر بود و استقلال قابلیت تخریب چندانی در میانه میدان نداشت. پرسپولیس به خصوص در نیمه اول بیشتر سوار بر مسابقه بود. هر چند آنها هم برنامه خاصی نداشتند و شاهد بازی به شدت کسل کننده بودیم، ولی خب ما در مورد تیم خودمان صحبت می کنیم.

استقلال دیروز تقریبا هیچ موقعیت گلی نداشت. این بدان معناست که خط هافبک استقلال که قرار بود رویایی باشد، توانایی خلقش را نداشته. که مهاجمانش از چنان توانایی برخوردار نبودند که یک تنه، خودشان را صاحب موقعیت کنند.

خب هوادار توقعش بالاست. از تیمی که سرمربیش ۴ بار قهرمان لیگ برتر شده. که بازیکنانش هر کدام فوق ستاره ای هستند. این بازی ها آن چیزی نیست که تصورش را داشته. میخواهد تیمی ببیند با بازی های هجومی و پیروزی های پر گل…

اینجا پای یک مسئولیت دو طرفه به میان می آید. هوادار باید صبور باشد. باید به تیمش فرصت بدهد. نباید شش هفته را ملاک ارزیابی قرار دهد. به خصوص اینکه حتما یادش است که آخرین فصلی که استقلال قهرمان شد، از ۵ مسابقه اولش ۴ امتیاز گرفته بود.

این تیم می تواند بهتر شود. اضافه شدن جباری و میداوودی و اوج گیری بازیکنان فعلی، حتی شاید منجر به یکی از رویایی ترین استقلال های تاریخ شود.

ولی در نقطه مقابل، کادر فنی و بازیکنان هم باید اشتباهات خودشان را پذیرند. نه فقط به خاطر احترام به هواداری که با این تیم زندگی می کند، بلکه برای اینکه تغییری در روند حرکتی تیم ایجاد شود. که ضعف ها بر طرف گردد.

برای بسیاری از هواداران، دردآورتر از دربی دیروز، مصاحبه بعد از بازی قلعه نویی بود که گفت این مسابقه، نوید قهرمانی می دهد. که استقلال عملکرد بدی در دربی نداشته. این به مذاق هوادار خوش نمی آید.

هر تیمی روز خوب و بد دارد. هوادار هم تلخ و شیرین را چشیده و می داند که باید صبور باشد. ولی در مقابل انتظار احترام بیشتری دارد. قبول اشتباهات خودش می تواند تسکین دردهای هوادار باشد.

استقلال امسال هم می تواند فصلی رویایی را رقم بزند. باید صبوری کرد تا تیم راه بیافتد. آن وقت می توان در مورد خوب و بدش قضاوت کرد. شش هفته دیگر خیلی زود است!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,عکس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com